16-22 septembrie 2011 - Săptămâna europeană a mobilităţii
Tema campaniei: „Mobilitatea alternativă !”
Fiecare Săptămână Europeană a Mobilităţii (SEM) se concentrează pe o anumita temă legată de mobilitatea sustenabilă, aşa-numita temă centrală. Autorităţile locale sunt invitate să organizeze activităţi pentru cetăţenii lor pentru a creşte nivelul de conştientizare în special asupra temei centrale. În plus, municipalităţile au fost încurajate să lanseze şi să promoveze măsuri permanente care să susţină tema.
SCOPUL ANALIZEI:
Scopul analizei este de a furniza evidenţe, de la nivel internaţional şi naţional , utile pentru desfăşurarea campaniei de celebrare.
SCOPUL CAMPANIEI:
Este de promovare a formelor alternative de transport ecologic si de a sublinia faptul că mobilitatea sporeşte în mod clar calitatea vieţii în oraşe, ajutând la reducerea poluării aerului, poluării fonice, a accidentelor şi la reducerea numărului persoanelor obeze. Renunţând pentru o săptămână sau numai pentru o zi la maşina personală, aducem beneficii imense atât mediului cât şi sănătăţii noastre.