|
|
- Info
Atribuții Compartimentul de avize şi autorizare
- primeşte, verifică
şi înregistrează cererile şi documentaţiile pentru toate procedurile de
reglementare în ceea ce priveşte proiectele de amplasare, construcţie şi
amenajare a obiectivelor şi activităţilor;
- primeşte, verifică
şi înregistrează cererile şi documentaţiile de autorizare sanitară şi
certificarea conformităţii în vederea funcţionării obiectivelor, altele decât
cele supuse înregistrării la oficiul registrului comerţului de pe lângă
tribunale;
- repartizează
documentaţiile către structurile de specialitate;
- asigură
eliberarea documentelor de reglementare în termenele stabilite de legislaţia în
vigoare;
- răspunde de
managementul informaţiilor privind documentele de reglementare pe care le
gestionează;
- înregistrează
declaraţiile pe propria răspundere şi le transmite serviciului de control în sănătate
publică;
- asigură înregistrarea
cabinetelor medicale, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
- gestionează baza
de date pentru documentele de reglementare eliberate şi o transmite periodic
serviciului de control în sănătatea publică;
- oferă informaţii,
la solicitare, asupra procedurilor de reglementare a obiectivelor şi activităţilor;
- întocmeşte şi
eliberează autorizaţia de liberă practică pentru angajaţii din unităţile
sanitare, publice şi private, din teritoriul arondat direcţiei de sănătate
publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, indiferent de subordonarea
acestor unităţi, alţii decât medicii, medicii dentişti, farmaciştii, precum şi
asistenţii medicali şi moaşele;
- alte atribuţii specifice stabilite
de către directorul executiv al direcţiei de sănătate publică.
|
|