| INDICATORI |
RĂSPUNS |
| A. Procesul de elaborare a actelor normative |
| 1. Numărul proiectelor de
acte normative adoptate |
Nu este cazul |
| 2. Numărul proiectelor de acte normative care au fost anunţate în
mod public |
Nu este cazul |
| Dintre acestea, au fost anunţate în mod public: |
|
a. pe site-ul
propriu |
- |
|
b. prin
afisare la sediul propriu |
- |
|
c. prin
mass-media |
- |
| 3. Numărul de cereri primite pentru furnizarea de informaţii
referitoare la proiecte de acte normative |
- |
|
a. persoane fizice |
- |
|
b. asociaţii
de afaceri sau alte asociații legal constituite |
- |
| 3.1 Numărul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor interesate
luate în evidență conf. art. 52 din O.G. nr. 26/2000 |
- |
| 4. Numărul proiectelor transmise persoanelor fizice care au depus
o cerere pentru primirea informaţiilor referitoare la proiectul de act
normativ |
- |
| 5. Numărul proiectelor transmise asociaţiilor de afaceri şi altor
asociaţii legal constituite |
- |
| 6. Numărul persoanelor responsabile pentru relaţia cu societatea
civilă care au fost desemnate |
1 |
| 6.1 Precizări cu privire la modalitatea de desemnare și eventualul
cumul de atribuții |
- |
| 6.2 Precizări cu privire la înființarea structurii pentru relația
cu mediul asociativ conf. prevederilor art. 51 din O.G. nr. 26/2000 |
- |
| 7.
Numărul total al recomandărilor primite |
- |
| 7.1 Dintre acestea, care este ponderea recomandărilor primite în
format electronic/on-line |
- |
| 8. Numărul total al recomandărilor incluse în proiectele de acte
normative |
Nu este cazul |
| 8.1 Numărul total al comunicărilor de justificări scrise cu
motivarea respingerilor unor recomandări |
- |
| 8.2 Numărul proiectelor de acte normative pentru care au fost
acceptate recomandări |
- |
| 8.3 Numărul proiectelor de acte normative pentru care nu a fost
acceptată nicio recomandare |
- |
| 9. Numărul
total al întâlnirilor de dezbatere publică organizate |
- |
| 9.1 Dintre acestea, câte au fost organizate la inițiativa: |
- |
|
a. unor
asociații legal constituite |
- |
|
b. unor
autorități publice |
- |
|
c. din proprie inițiativă |
- |
| 10. Numărul proiectelor de acte normative adoptate fără a fi
obligatorie consultarea publică (au fost adoptate în procedura de urgenţă sau
conţin informaţii care le exceptează de la aplicarea legii nr. 52/2003) |
Nu este cazul |
| 10.1 Numărul proiectelor de acte normative anunțate în mod public și
neadoptate |
- |
| 11. Numărul versiunilor îmbunătățite ale proiectelor de acte
normative care au publicate |
- |
| 12. Numărul versiunilor finale adoptate ale actelor normative care
au fost publicate |
- |
| B. Procesul de luare a deciziilor |
| 1.
Numărul total al şedinţelor publice (stabilite de instituţia publică) |
- |
| 2. Numărul şedinţelor publice anunţate prin: |
- |
|
a. afişare la
sediul propriu |
- |
|
b. publicare
pe site-ul propriu |
- |
|
c. mass-media |
- |
| 3. Numărul
estimat al persoanelor care au participat efectiv la şedinţele publice
(exclusiv funcţionarii) |
- |
| 4. Numărul şedinţelor publice desfăşurate în prezenţa mass-media |
- |
| 5. Numărul
total al observaţiilor şi recomandărilor exprimate în cadrul şedinţelor
publice |
- |
| 6. Numărul total al recomandărilor incluse în deciziile luate |
- |
| 7. Numărul şedinţelor care nu au fost publice, cu motivaţia
restricţionării accesului: |
- |
|
a. informaţii
exceptate |
- |
|
b. vot secret |
- |
|
c. alte motive
(care?) |
- |
| 8. Numărul total al proceselor verbale (minuta) şedinţelor
publice |
- |
| 9. Numărul proceselor verbale (minuta) făcute publice |
- |
| C. Cazurile în care autoritatea publică a fost acţionată în
justiţie |
| 1. Numărul acţiunilor în justiţie pentru nerespectarea
prevederilor legii privind transparenţa decizională intentate administraţiei
publice: |
- |
|
a. rezolvate
favorabil reclamantului |
- |
|
b. rezolvate
favorabil instituţiei |
- |
|
c. în curs de
soluţionare |
- |
| D. Afișare standardizată |
| 1. Precizați dacă pe site-ul
autorității/instituției există secțiunea ”Transparență Decizională” (da/nu) |
DA |
| 2. Precizați
dacă în secțiunea ”Transparență Decizională” pe site-ul
autorității/instituției se regăsesc toate informațiile și documentele
prevăzute de art. 7 al. 2, al. 10 lit. a) și d) și art. 7 al. 11 din legea
nr. 52/2003 |
- |
| E. Aprecierea activității |
| 1. Evaluați activitatea
proprie : satisfăcătoare/bună/foarte bună |
bună |
| 2. Evaluați
resursele disponibile |
suficiente |
| 3. Evaluați
colaborarea cu direcțiile de specialitate |
bună |
| F. Evaluarea proprie a parteneriatului cu cetăţenii şi
asociaţiile legal constituite ale acestora |
| 1. Evaluați parteneriatul cu
cetăţenii şi asociaţiile legal constituite ale acestora :
satisfăcătoare/bună/foarte bună |
bună |
| 2.
Dificultățile întâmpinate în procesul de organizare a consultării publice |
Nu este cazul |
3. Punctele
considerate necesar a fi îmbunătățite la nivelul autorității/instituției
pentru creșterea eficienței consultărilor publice
|
Consolidarea
mecanismelor de comunicare online și intensificarea informării publicului în
eventualitatea apariției unor documente supuse transparenței. |
4. Măsurile
luate pentru îmbunătățirea procesului de consultare publică
|
Menținerea
funcțională a secțiunii „Transparență Decizională” pe site și desemnarea
persoanei responsabile pentru relația cu societatea civilă, astfel încât
instituția să fie pregătită pentru aplicarea procedurii ori de câte ori va fi
necesar. |