Documentele necesare în vederea autorizării furnizorilor care asigură îngrijirile paliative la domiciliu
Documentele necesare în vederea autorizării furnizorilor care asigură îngrijirile paliative la domiciliu sunt, după caz, următoarele:
- formular pentru solicitarea autorizării conform modelului prevăzut în anexa nr. 10;
- actul constitutiv şi/sau statutul
- documente care atestă dobândirea personalităţii juridice;
- dovada înregistrării în registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, după caz;
- documente privind deţinerea sediului;
- regulamentul de organizare şi funcţionare şi organigrama serviciului de îngrijiri paliative la domiciliu;
- documente privind codul fiscal, contul în bancă, certificat de înregistrare fiscal;
- lista personalului angajat în serviciul de îngrijiri paliative la domiciliu;
- dovada pregătirii profesionale în domeniul îngrijirilor paliative pentru personalul angajat
- documente de liberă practică pentru personalul angajat pentru asigurarea îngrijiri paliative la domiciliu.
- lista dotărilor existente.
Solicitanții autorizațiilor de funcționare pentru îngrijiri paliative la domiciliu prezintă documentele prevăzute în copie certificată cu originalul.